.

.

سایت خبری طلوع گناباد

رئيس مجتمع آموزش عالي گناباد گفت: ظاهرا سياست وزارت علوم اين است كه در امور رفاهي و خوابگاهي سرمايه‌گذاري ‌نكند و هميشه تمايل به همكاري با بخش خصوصي در اين زمينه دارد.

دكتر هادي جباري گفت: اين دانشگاه از اسفندماه سال 1390 كار خود را آغاز كرد و در اين دور توانستيم قدم‌هاي مهمي برداريم.

رئيس مجتمع آموزش عالي گناباد با بيان اينكه هم اكنون 1100 دانشجو در اين دانشگاه مشغول به تحصيل هستند افزود: هم اكنون 14 رشته‌ مهندسي در اين دانشگاه تدريس مي‌شود.

 

وي ادامه داد: تمام تلاشمان را انجام مي‌دهيم تا ظرف مدت 2 سال آينده به دانشگاه تبديل شويم.

وي گفت: ما از لحاظ آموزش، پرسنل، استاد و امثالهم خيلي مشكل نداريم ولي از نظر فضاي كاربردي در تنگنا هستيم.

رئيس مجتمع آموزش عالي گناباد افزود: قدرت اين را داريم كه دانشگاه را از نظر تعداد دانشجويان و رشته‌ها توسعه بدهيم ولي بايد ابتدا مشكل فضا را حل كنيم.

وي با اشاره به تمليك زمين 100 هكتاري خاطرنشان كرد: برنامه ما اين است كه تا مهرماه سال آينده بتوانيم 4 هزار متر مربع زيربنا فضاي كاربردي بسازيم.

وي همچنين با اشاره كمبود خوابگاه نيز گفت: ساخت و بهره‌برداري از خوابگاه‌هاي دانشجویي سودآور است و فعالان بخش خصوصي بيايند و در اين زمينه كار كنند.

رئيس مجتمع آموزش عالي گناباد تصريح كرد: حاضريم كه زمين از خود دانشگاه با اجاره 99 ساله در اختيار بخش خصوصي قرار بدهيم و سودآور بودن آن را هم تضمين مي‌كنيم.

منبع: ایسنا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:مجتمع آموزش عالي گناباد,گناباد,اخبار فرهنگی گناباد , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com